Przejdź do treści

Pomoc

Umów wizytę

Kliknięcie w opcję Umów wizytę przeniesie użytkownika do panelu wyboru komórki organizacyjnej i dostępnych lokalizacji.

 

W tym panelu podana jest lista wszystkich placówek w których użytkownik posiada możliwość umówienia spotkania. Możliwe jest ukrywanie/wyświetlanie niedostępnych kalendarzy w module wizyt oraz dostępna jest wyszukiwarka kalendarzy.

 

 

Gdy w danej lokalizacji znajduje się wolny termin system pozwala na umówienie spotkania za pomocą przycisku .

W przypadku braku wolnego terminy, przy podanej lokalizacji użytkownik otrzyma wiadomość o braku dpstępnych terminów. 

Po wybraniu odpowiedniej placówki, wyświetli się okno z dostępnymi terminami wizyt:

Aby wybrać interesujący nas termin, należy kliknąć w godzinę przyjmowania wizyt pod odpowiednią datą.

Gdy użytkownik wybierze terminy wizyty, musi jeszcze uzupełnić kilka informacji.

W zakładce Szczegóły wizyty wymagane jest uzupełnienie pola Cel wizyty (pole obowiązkowe). Po zuzupełnieniu tego pola niżej znajduję się zakładka Twoje dane. Należy w niej podać numer telefonu i adres email.

Co więcej, należy zaznaczyć pole z akceptacją regulaminu rezerwacji wizyt oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Można rónież zapisać dane kontaktowe w profilu.

Gdy wszystko jest gotowe, potwierdzamy rezerwację przyciskiem Umów wizytę.

Po wykonaniu tych kroków rezerwacja wizyty otrzyma status  .

Status ten oznacza, że rezerwacja użytkownika czeka na potwierdzenie przez jednego z pracowników w placówce.

Gdy to się stanie, status zostanie zmieniony na .


Pliki cookies

Nasz portal (Portal) korzysta z plików cookies, potocznie nazywanych ciasteczkami. Używamy ich w celu dostosowania zawartości Portalu do preferencji użytkownika (Użytkownika). Możesz zezwolić na wykorzystywanie przez nas wszystkich plików i przejść do Portalu – korzystając z przycisku „Akceptuję cookies”.

Korzystając z przycisku „Odrzucam opcjonalne” możesz wskazać, że nie chcesz akceptować żadnych plików cookies, w związku z czym przechowywane będą tylko te, które są niezbędne do działania Portalu.

Możesz dostosować wykorzystywanie plików cookies do swoich preferencji, zaznaczając wybrane przez siebie cele przetwarzania plików cookies - korzystając z przycisku „Ustawienia cookies”.

Więcej informacji znajdziesz w Polityce cookies oraz w Polityce prywatności.

Panel dostosowania cookies

Portal korzysta z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania oraz dostosowania go do preferencji użytkownika (cookies statystyczne, wydajnościowo-analityczne i funkcjonalne).

Administratorem Państwa danych osobowych jest: Gmina Grudziądz, Gmina Grudziądz, ul Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz.

Ustawienia cookies

Ułatwienia dostępu: